.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.
آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران

به گزارش شمال نیوز ، احمد توکلی سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در جلسه ستاد اربعین مازندران که در محل استانداری برگزارشد، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در مراسمات عزاداری عاشورای حسینی و قبل از عاشورا و تجلیل از همه عوامل فعال نظامی و انتظامی جهت برقرار نظم و امنیت حضور مستمر داشتند، گفت: ساخت محل اسکان برای زائران اربعین مازندران بسیار مهم است که با هماهنگی استانداری ایلام زمینی به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع در مرز مهران تحویل استان مازندران شده است و مجوز پروانه ساختمان نیز توسط استانداری صادر شد.

 

وی از تحویل زمین در مرز مهران، در امسال خبر داد و افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران بعنوان مجری طرح معرفی و تا این لحظه عملیات اجرایی شامل خاک برداری اولیه انجام شد و عملیات پی نیز آغاز شده است.

 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران کل بنای این زائر سرا را ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: این زائر سرا دارای محل اسکان، آشپزخانه صنعتی و ساختمان اداری دوطبقه به مساحت ۲۴۰ متر مربع می‌باشد.

 

توکلی با اشاره به اینکه بخشی از مصالح از جمله میلگرد، سیمان و بلوک به کارگاه منتقل شده است، گفت: ساخت بنا و تجهیزات کامل برای مبله کردن زائرسرا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تعهداتی نیز برای شهرستان‌ها ایجاد شده است و انتظار می‌رود تا فرماندار پیگیر آن باشند.

 

وی تامین بخشی از منابع برای ساخت زائر سرا را از محل کمک‌های عتبات خبر داد و خاطرنشان کرد: این زائرسرا از کمک‌های مردمی نیز بهره خواهد برد و همچنین ادارات کل استان نیز می‌توانند بر اساس ظرفیت‌هایی که دارند، کمک داشته باشند.

 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه کار اسکلت و سفت چینی زائرسرا امسال انجام می‌شود، گفت: با اجرای زائرسرای، زائرین مازندران برای اعزام به اربعین مشکلی نخواهند داشت.

 

توکلی با اشاره به اینکه استان مازندران برای برگزاری اربعین و اعزام زائران حسینی به کربلا در آمادگی به سر می‌برد، افزود: تجهیزات مرتبط از جمله ناوگان حمل و نقلی جهت اعزام زائران به مرز پیش بینی شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.